Dzisiejszy świat to czas cyfrowej rewolucji, ale nadal uwagę przyciąga także reklama tradycyjna. Ma spore możliwości i szeroki zasięg. Sprawdź, jakie rozwiązania oferuje klasyczna forma promocji. Dzięki potykaczom reklamowym czy ramom plakatowym oferta czy dana marka będzie widoczna i zapadnie w pamięć.

W dzisiejszej erze technologicznej, w której reklamy internetowe, marketing cyfrowy i media społecznościowe zdają się dominować, warto przyjrzeć się sile i niezachwianemu wpływowi reklamy tradycyjnej. Potykacze reklamowe i ramy plakatowe, które od wieków były nieodłącznymi elementami promocji, wciąż mają zdolność przyciągania uwagi. Reklama tradycyjna wciąż stanowi nieodzowny element w budowaniu trwałej obecności marki.

Potykacze reklamowe

Można je uznać za ambasadorów marki, gdyż mają zdolność przyciągania wzroku przechodniów i ich zaintrygowania. Ich rolą jest zwrócenie uwagi na dany przekaz – motto firmy, jej ofertę czy datę organizowanego wydarzenia. Są często ustawiane m.in. przed sklepami, restauracjami lub biurami. Potykacze pozwalają tworzyć unikalne i krótkie treści, które mają szansę trafić do potencjalnych klientów.

Rama plakatowa

Innym niezastąpionym narzędziem do kreowania efektownych kampanii reklamowych są ramy plakatowe. Poprzez umieszczenie plakatów w strategicznych miejscach, takich jak przystanki autobusowe, centra handlowe czy inne miejsca o dużym natężeniu ruchu, ramy plakatowe przyciągają wzrok i budzą zainteresowanie potencjalnych odbiorców. Oryginalne projekty graficzne, w połączeniu z przemyślanym przekazem, zapewniają dobrą widoczność i umożliwiają dotarcie do wielu osób.

Roll up reklamowy

Nadal jest jednym z najskuteczniejszych nośników typu POS. Stanowi typ materiału reklamowego, którego celem jest wspieranie sprzedaży produktów. Służy przede wszystkim do prezentowania materiałów promocyjnych i informacyjnych. Jest bardzo uniwersalny i dostępne są jego różne rodzaje. Najbardziej popularne są roll up X-banner oraz roll up L-banner. Pierwszy przypomina kształtem literę X, a drugi L.

Będzie odpowiednim wyborem tam, gdzie chcemy pokazać i podkreślić elementy promocyjne — czyli m.in. na wystawach, targach, a także podczas prezentacji, konferencji i innych spotkań. Jego ogromną zaletą jest szeroki zakres wykorzystania. Roll up należy też do łatwych do użytkowania i przenoszenia systemów wystawienniczych.

Potykacze reklamowe, roll upy i ramy plakatowe to niezawodne rozwiązania, które pozwalają markom zbudować trwałą obecność, stworzyć autentyczne wrażenie i zyskać zaufanie odbiorców.