Walka o najwyższe pozycje w rankingu organicznych wyników wyszukiwania Google jest coraz bardziej zacięta. Nic w tym dziwnego – Google to wyszukiwarka, z której na co dzień korzysta ponad 90% internautów w Polsce. Jak prześcignąć konkurencję? Pomogą Ci w tym usługi SEO. Sprawdź, czym są i dlaczego warto się na nie zdecydować!

Co to są usługi SEO?

To usługi skupiające się na zdobyciu jak najwyższych pozycji w wyszukiwarce na określone frazy. Wyrażenia kluczowe, na które w organicznych wynikach wyszukiwania będzie wyświetlała się Twoja strona internetowa, nie mogą jednak zostać dobrane przypadkowo. Frazy niepowiązane z branżą lub o niskim potencjale, nie przyniosą Ci żadnych korzyści, no może poza wzrostem bezwartościowego ruchu w serwisie.

Wśród działań SEO wyróżnić można między innymi audyt SEO, od którego powinno zacząć się wszelkie działania związane z pozycjonowaniem witryny. Jego wyniki dadzą odpowiedź na kluczowe pytanie o to, co takiego się dzieje, że konkretna strona nie wyświetla się na wymarzonych pozycjach. Zyskasz wiedzę na temat błędów i niedociągnięć pojawiających się w Twoim serwisie internetowym. Będzie to punkt wyjścia do stworzenia skutecznej strategii SEO.

Kolejny krok to optymalizacja techniczna strony, czyli naprawa wszelkich błędów, takich jak np. niepoprawnie skonstruowane przekierowania czy niezoptymalizowany kod znacznie spowalniający działanie witryny. Usługi SEO to także optymalizacja treści oraz SEO copywriting.

Jakie korzyści przyniosą działania SEO Twojemu biznesowi?

Jeśli zdecydujesz się działania SEO, możesz liczyć nie tylko na wzrost pozycji witryny w organicznych wynikach wyszukiwania, lecz także na przyrost wartościowego ruchu, wzrost konwersji, a w konsekwencji – rozwój firmy. Jesteś zainteresowany skuteczną strategią SEO, która przybliży Cię do realizacji celów biznesowych? Skontaktuj się z Funkymedia – sprawdź, co możemy zrobić, aby Twoja strona internetowa zdobyła wyższe pozycje, niż konkurencja. Daj swojej firmie szansę na rozwój i powierz działania SEO w ręce specjalistów!

Pamiętaj, planowanie i wdrażanie strategii SEO wymaga wiedzy oraz doświadczenia. Działania podejmowane na własną rękę, bez znajomości aktualnych trendów i zmian, jakie Google wprowadza w algorytmach wyszukiwarki, mogą zakończyć się nie wzrostem, lecz drastycznym spadkiem pozycji strony. Nie osiągniesz też zysków, jeśli postawisz na pozycjonowanie fraz bez potencjału.

Chcesz otrzymać strategię zaplanowaną w najdrobniejszym szczególe? Zależy Ci na pozycjonowaniu zarówno fraz ogólnych, jak i wyrażeń z długiego ogona? Masz sklep internetowy lub prowadzisz działalność usługową i klientów zdobywasz w sieci? Zdecyduj się na skuteczne pozycjonowanie i włącz SEO do swojej strategii marketingowej!