Nawet koncerny motoryzacyjne które w ostatnich latach zastanawiały się bardziej nad skutkami kryzysu, nie wiedziały iż będzie to dla nich okres tak udany. W końcu wzrosła sprzedaż samochodów osobowych, także sportowych i tych bardziej luksusowych, w końcu otworzyliśmy się bardziej na dotychczas nieznane rynki. Bliski wschód stał się ciekawym odbiorcą aut sportowych czyli Porsche, Lamborghini a nawet Maserati, jednak trafiają one również do Rosji, czy na rynki azjatyckie zwłaszcza do Chin.

Dużym sukcesem mogą poszczycić się niemieckie koncerny motoryzacyjne, które zdominowały niemal rynek europejski, jednak nie ma co się dziwić skoro reprezentują je takie marki jak BMW, Audi, Opel czy Mercedes-Benz. Oczywiście do gry w końcu wrócili azjatyccy producenci, zwłaszcza Honda Civic w nowej odsłonie okazała się trafnym posunięciem, choć i Toyota nie zamierza pozostawać w tyle. Coraz więcej do powiedzenia mają również Nissan oraz Kia, do tego dochodzą jeszcze francuskie koncerny jak Renault czy Citroen, a ostatniego słowa nie powiedział jeszcze Ford.